Pages

4.10.2010

FİLM EKİMİ VE BİLET BULAMAMA SIKINTISI...



Bu sene aşırı ilgi ve yoğunluk yine biletix gişelerinde kuyruklara neden oldu. İnternette ise, aşarı yığılmalardan dolayı satış işlemleri belli sürelerde yerine getirilemedi. Bundan dolayı heralde, en çok ilgi gören filmlere ek seanslar açılmış,

EK SEANS AÇILAN FİLMLER

BAŞKA BİR YERDE
8 Ekim Cuma, saat 24.00, Atlas

Ünlü Amerikalı yönetmen Francis Ford Coppola’nın kızı Sofia Coppola’nın geçtiğimiz günlerde Venedik Film Festivali’nde Altın Aslan kazanan son filmi Başka Bir Yerde, Filmekimi’nde gösterilecek. Sofia Coppola’nın çocukluk anılarından esinlendiği filmin başrolünde Blade filminin kötü vampiri Stephen Dorff yer alıyor.

NEW YORK, I LOVE YOU
9 Ekim Cumartesi, saat 24.00, Atlas

Tıpkı Paris, Seni Seviyorum gibi New York, I Love You da bir şehrin nasıl bir aşk mektubuna dönüşebileceğini anlatıyor. Aralarında Fatih Akın, Yvan Attal, Mira Nair, Allen Hughes ve Natalie Portman’ın da yer aldığı on bir yönetmenin çektiği kısa filmlerin oyuncu kadrosunda Shia Laboeuf, Uğur Yücel, Robin Wright Penn, Orlando Bloom, Ethan Hawke, John Hurt, Irfan Khan ve Christina Ricci gibi önemli isimler bulunuyor.

AMCAM ÖNCEKİ HAYATLARINI HATIRLIYOR
15 Ekim Cuma, saat 19.00, Atlas

Mayıs ayında Cannes Film Festivali’nde Altın Palmiye’yi kazanan, Festival seyircilerinin Tropikal Hastalık filmiyle tanıdığı Taylandlı yönetmen Apichatpong Weerasethakul’un son filmi de Filmekimi programında. Altın Palmiye kazanan ilk Tayland filmi olan 'Amcam Önceki Hayatlarını Hatırlıyor' Cannes Film Festivali’nin jüri başkanı Tim Burton’a göre “güzel, tuhaf bir rüya gibi”…

Bende, üç filme bilet alma şansı buldum, bunlar Sofia Cappola'nın Somewhere'i, Hideo Nakata'nın Chatroom'u ve Kornel Mundruczo'nun Duyarlı Evlat filmleri. Haftasonu ve akşam seanslarına talip olduğumdan dolayı çok sıkıntı yaşadım ve istediğim çoğu filme bilet bulamadım. Ama, elde var 3, mazallah bunu da bulamayabilirdim :)

1 yorum:

CherrybLossomgirL dedi ki...

ben de zar zor 2 bilet aldım. ve geçen sene gerçekleştiremediğim filmekimi maceramı bu sene gerçeğe taşıdım.

değdi mi dersek? evet değdi galiba. seviyorum film festivallerini. bir de şu bilet çilesi olmasaaa !