Pages

17.07.2009

Seviyorum Susmanı...


Film'lerin yanında sizinle güzel ve özel olan herşeyi paylaşmaya çalışacağız, örneğin bu güzel şiir gibi:)


Seviyorum susmanı,yokluk gibisin çünkü

Sesim sana varmadan işitiyorsun beni

Havalanıyor gibi gözlerin yerlerinden

ve sanki bir öpüşle kapanmış gibi ağzın yeni.


Benim ruhumla dolu bütün nesneler gibi

Yine benim ruhumla yükselirsin her şeyden

Ruhuma benziyorsun , düş kelebeğimsin benim

Karasevda sözüne benziyorsun tıpkı sen .


Seviyorum susmanı ,uzaklıklar gibisin

İnler gibisin hem de kuğuran kelebeğim

İşitiyorsun benim sesimi sana varmadan

Senin sessizliğinle ben de susayım derim


Seninle konuşayım o senin yüzük gibi

Yalın sessziliğinde, o lamba gibi parlak

Gece gibisin sen de sessiz, yıldız içinde

Sessizliğin bir küçük yıldızdır senin,uzak


Seviyorum susmanı, yokluk gibidir çünkü

Öyle uzak ,acılı ölüp gitmiş gibi sen

Yeter o zaman bir söz,bir gülümseyiş bile

Sevinirim ,başka şey yok öyle sevindiren


PABLO NERUDA

Hiç yorum yok: