Pages

30.12.2010

2010'un En İyi 10 Filmi


Yıl biterken bir tür gelenektir yılın en iyilerini hazırlamak. Bende tekrar bu görevi üstlendim ve kendi listemi oluşturdum. Umarım gelecek yıl bizler için, bol bol sinema ve sanat dolu günler getirir. İyi yıllar herkese...

1- Inception

Yön: Christopher Nolan
Oyuncular: Leonardo Di Caprio, Josepg Gordon-Levitt, Ellen Page, Marion Cotillard, Micheal Caine.
Imdb puanı: 9.0

2- A Single Man

Yön: Tom Ford
Oyucular: Colin Firth, Julianne Moore, Matthew Goode
Imdb puanı: 7.6

3- The Social Network

Yön: David Fincher
Oyuncular: Jesse Eisenberg, Andrew Garfield, Justin Timberlake
Imdb puanı: 8.2

4- Shutter Island

Yön: Martin Scorsese
Oyuncular: Leonardo Di Caprio, Mark Ruffalo, Ben Kingsley, Emily Mortimer
Imdb puanı: 8.0

5- Das Weisse Band

Yön: Micheal Haneke
Oyuncular: Christian Freidel, Ernst Jacobi, Leonie Benesch
Imdb puanı: 7.9

6- The Road

Yön: John Hillcoat
Oyuncular: Viggo Mortensen, Charlize Theron, Kodi Smit-McPhee, Guy Pearce, Robert Duvall
Imdb puanı: 7.4

7- L'illusionniste

Yön: Sylvain Chomet
Oyuncular: Jean-Claude Donda, Eilidh Rankin, Duncan MacNeil
Imdb puanı: 7.8

8- Çoğunluk

Yön: Seren Yüce
Oyuncular: Nihal Koldas, Bartu Küçükçağlayan, Esme Madra
Imdb puanı: 7.7

9- Agora

Yön: Alejandro Amenebar
Oyuncular: Rachel Weisz, Max Minghella, Oscar Isaac
Imdb puanı: 7.2

10- The Extra Man

Yön: Shari Springer Berman, Robert Pulcini
Oyuncular: Kevin Kline, Paul Dano, Katie Holmes
Imdb puanı: 6.0

Not: Liste sübjektiftir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu da benim listem:

1. Certified Copy ( http://is.gd/jLH36)

2. Inception ( http://is.gd/jLH9m)

3. Mine Vaganti (http://is.gd/jLHdv)

4. The Ghost Writer (http://is.gd/jLHho)

5. L'arnacoeur
6. The Town
7. Black Swan
8. I Saw The Devil
9. Kick Ass
10. Shutter Island.

Bu arada bence de çok iyi olan Das Weisse Band 2009 yılı gözüktüğü için almadım listeye.

Ayrıca yine iyi bir film olan A Single Man'da 2009 yılı gözüküyor.

Hect. dedi ki...

sizin listenizde gayet güzel olmuş. Yalnız ben listeyi yaparken yapım yılını baz almadım. 2010 yılı içersinde izlediğim filmlerden seçimler yaptım. yorumunuz için teşekkürler.