Pages

30.12.2010

Cirque du Soleil Geliyorrrrr... (19 şubat- 4mart)

Bu sabah işe doğru yol alırken radyoda en sevdiğim Cirque du Soleil şarkısı olan Alegria'ya denk gelmiş ve keşke İstanbul'a gelseler de konserlerine gitsek diye içimden geçirmiştim. Neyse, işyerime geldim ve çok sevdiğim sevgilimin kalbini kırdığım için ona bir konser veya gösteri bileti alarak kalbini tekrar kazanmak istedim:)ve biletixi tıkladım. İşte o anda ana sayfa da ne görsem dersiniz, CIRQUE DU SOLEIL İLK DEFA TURKIYE'YE GELİYOR :) Uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım ve tesadüfün böylesinin gözünü seveyim dedim içimden ve sevdiceğimle kendime birer bilet aldım. 19 şubat 2011- 4 mart 2011 arası Saltimbanco adlı performaslarından 10 adet gösteri yapacak Kanada'li grubun hayranları bu fırsatı kaçırmasın derim...

Hiç yorum yok: