Pages

17.09.2009

Özdemir Asaf ve Kısa Kısa...


Türk şiirinin en önemli şairlerinden büyük şair, Özdemir Asaf'ın üç kısa şiiri'ni sizinle paylaşmak istedim, ne mükemmel şiirler...




BU SEVGİDİR
Onun güzelliğini herkes görüyorsa, o bence az güzeldir.
Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir.
Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir
Yalnız ben biliyorsam bu aşktır.
Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır....


AŞK
Sen kocaman çöllerde, bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür;
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.


DÜN SABAHA KARŞI
Dün sabaha karşı kendimle konuştum
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum
Yokuşun başında bir düşman vardı
Onu vurmaya gittim kendimle vuruştum...



2 yorum:

Taranis dedi ki...

Bu Sevgidir şiirini çok beğendim.. Paylaştigın için teşekkürler..

delininbiri dedi ki...

ahh özdemir asaf..hayatımın şairi..şöyle bir yazı yazmıştım onla ilgili: http://birdelidennagmeler.blogspot.com/2009/05/beni-bana-anlatan-sair-ozdemir-asaf.html